»Pri nas je mnogim hecno, če se v življenju predaš različnim karieram in izzivom. Tega ne razumem. Delal sem že marsikaj, od novinarstva, radijskega dela za mikrofonom, odnosov z javnostmi, marketinga. Sodeloval sem pri postavitvi kul kulinarične zgodbe in v glavi imam še vsaj dva poslovna izziva, ki ju bom speljal v bližnji prihodnosti. Vsak ima svoj koncept. Moj je, da želim v lajfu početi marsikaj. Ni vedno noro fino, se pa vsakič nekaj novega naučim. Prav ta sla po novem me žene naprej in teši mojo radovednost.« Tole sem objavil pred kratkim na svoji FB strani. Verjetno sta bili radovednost in želja po uporabnem znanju tudi krivi, da sem bil nekaj časa študent Abiture. Ker je to šola, ki stavi na tisto znanje, ki ga lahko koristno preneseš v delovno prakso. Všeč mi je bil tudi profesionalen odnosa do študentov, saj jim je ekipa Abiture ves čas na voljo. Svoje dodajo tudi profesorji, ki združujejo akademsko kariero z dosežki iz gospodarstva. Prav to je tista čarobna formula, ki izrazito poveča aplikativno vrednost prenešenega znanja.
Treba si je upati
Zdaj, ko vidim, v kaj verjamejo na moji bivši šoli, sem še bolj prepričan, da je super deliti, kar znamo v praksi. Blizu mi je to, da nas »povezujejo vrednote ljudi, ki vemo, da si nove priložnosti ustvarjamo sami. Verjamemo v povezave med posamezniki s podobnimi izkušnjami in enakimi motivacijami: znati, upati si, imeti dovolj moči za vpliv na lastne karierne in življenjske poti.«
Ne cmarite popolnosti, vrzite se v vodo!
Motivacija je lepa stvar! Moj lajf je dolgočasen, če ni nekaj novega vedno na obzorju. Rad kuham, rad dobro jem, rad imam dobro družbo in rad razmišljam. In ker obožujem spletne medije, zdaj ustvarjam še SKETA.digital. Stran se bo razvijala. Nisem pristaš slovenske logike, da 100 let cmarimo popolnost. Raje se vržem v vodo in počasi učim plavati. Tako bo tudi tokrat. Se mi zdi, da lahko to zanima tudi ljudi, ki verjamejo v karierne priložnosti.
Se vidimo na delavnici
Kar znam, pa rad naprej dam! Zato smo se z mrežo ljudi, ki povezuje Abituro in FKPV, zmenili, da bomo maja naredili delavnico na temo osebne blagovne znamke. Vse o tem, kaj je, zakaj pride prav, kako jo upravljati, kako varovati ter z njo služiti in biti uspešen na trgu delovne sile.
Torej: preizkušajte se v novostih, študirajte in odpirajte oči za to, kar vas zares zanima! Če je to digitalni svet, priklikajte kdaj na www.sketa.digital.
Simon Šketa
O avtorju
Simon Šketa je v 25 letih kariere spoznal vrsto vlog. Nekdanji radijski voditelj in tehnološki novinar, ustanovitelj kulinaričnih blogov, vplivnež in dolgoletni vodja odnosov z javnostmi pri nekdanjem Mobitelu. V Telekomu Slovenije izvaja odnose z vplivneži, ob tem pa ustvarja, tudi v sodelovanju z Marketing magazinom, avtorske vsebine s področja digitalnega marketinga, vplivnežev in prenaša znanje na druge.